Gäsp: Retro.
Inlägg: 1534083
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mäster T: Njaa. Var det inte lite redneck-stuk på den jackan....? Tar ni på er de där på bortamatch så kommer jag att stå på andra kortsidan :-)
+ 5