Inlägg: 1534135
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mäster T: Det är den beiga trenchcoaten i kombination med de flottiga stråna han försöker kamma över flinten med som gör att bilden av honom som ungdomsledare känns sådär. Jag hade nog gärna sett att han ställt sig positiv till den här balla Timråjackan istället. Jag tycker iaf att den är fett najs. Kommer kännas hur bekvämt som helst för mig som 43-åring att frottera mig på stan tillsammans med mina tonårsbarn med den.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Mäster T: Ja men det är för att det är så praktiskt då man ska streaka hockey.
Men jag såg nu att den bara finns upp till XL så då lär man ju slippa se dig i den ändå hehehe
Eller vänta nu......är det streama hockey man gör.......?
Astor Kvarts lookalike.