+ 1
Inlägg: 1534291
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Blizzard:Om vi har haft kanon centrar(riktiga) då hade man kunnat ta upp J20- målgörare med lite eller mycke självförtroende ..Gud vad man längtar efter en riktig målspottare eller två
Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Blizzard: dåliga nyheter boyz, bettat på timrå ikväll, jag vinner aldrig på betting... så det gåt åt h-vete :/
Bello verkar stå ikväll. " Den här kvällen är det Daniel Bellissimo som startar i kassen för Timrås del."