mikenomad: Ja, man hoppas ju det iaf.
Inlägg: 1534335
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Men bedrövligt..... noll effektivitet när vi snurrar runt i anfallszon mest hela perioden och sen det patenterade baklängesmålet i slutminuterna.