Bergius: Bellissimos superreturer...även om den var mer olycklig än dålig.
Inlägg: 1534349
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Olle: Ja...gnäll lite på våra superforwards istället. Det är mer befogat.