Inlägg: 1534557
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Laken:
Sluta se matcherna. Du har ju aldrig sett en vinstmatch på teve. Du ska inte se bortamatcher! Denna förlust får du ta på ditt konto!
Nu är vi nere i skiten igen.
Sluta se matcherna. Du har ju aldrig sett en vinstmatch på teve. Du ska inte se bortamatcher! Denna förlust får du ta på ditt konto!
Nu är vi nere i skiten igen.
Ett j-vla pissbyte där vi inte är rejäla nog att få pucken ut ur zon också var den matchen körd!!
Efter AIKs 2-1 har vi inte en passning rätt... Pinsamt Timrå!!