erathoo: Till alla som inte har veckohandlat !!! far till Härnösand ,,till Coop,, handla för 300kr och få 2 sittplats biljetter.
Inlägg: 1534671
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nybbe: jo det skulle man ...men lite långt från 08-land, men nästa helg kanske....