Inlägg: 1534702
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
söder över: Jag har bara gott att säga om Challe. Tre slutspel och tagit ned två andra lag i ks :-). Sedan att hockeyn var tråkig att se var ju en annan sak
+ 1
Timrå Icon: ja varför?
är du medmännsklig eller nått?