1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1534715

Sv: Apropå nånting...

Timrå Icon: Challe var ganska trevlig som person. 

dock...

slutspelen vettefan om jag vill lägga på hans axlar... snarare landers o lindbäck åtminstånde ett år! 

hans hockeyfilosofi slaktade våra publiksiffror o gjorde vår hockey till en skit produkt...

sedan gjorde han samma med modo o sedan gjorde han detsamma med dif... 

ingen höjdar tränare men jag träffade o prattade med challe någon gång o under de samtalen var han trevlig o lätt att ha att göra med. 

hans hjärta för hockeyn är inte felet iaf!


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
söder över: ja sista tio matcherna när Lindbäck var en ren jävla vägg och storspelet i sista matchen mot luleå där Lander sätter avgörande målet så vi går till slutspel i omgång 55, och luleå missar fast dom var på slutspel i 54 omg. DET var lindbäck och lander helt klart :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer