Timrå Icon: Ska du till Härnta? Lyllo...passa på o njut för du vet aldrig när du får skratta igen o vara lycklig.
Inlägg: 1534731
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mäster T: Ja nen undra om de har någon mysig övenattningslokal på Saltvik...?
Då kan jag ju spika några fågelholkar nu då internerna går i strejk
Då kan jag ju spika några fågelholkar nu då internerna går i strejk