+ 6
Inlägg: 1535382
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn : Det är inte ett sterotypt tyckande att en tvåvägsforward ska mäkta med mer än sex poäng på 21 matcher.
I övrigt håller jag med om vartenda ord Mikenomad skrev.
I övrigt håller jag med om vartenda ord Mikenomad skrev.
Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn : Jag tycker att Crippe är en gigantisk besvikelse och har varit det sedan säsongen -02 ungefär. Det var väl någongång då jag gav upp hoppet om att han skulle "blomma ut" och börja producera i förhållande till de möjligheter han gavs/tog sig. Du menar att man inte ska döma honom efter produktion som syns i målprotokollet? Men herregud, han är en av våra toppforwards, inte en jävla brunkare. Han S.K.A.L.L. producera! Det är det han får obcent bra betalt för! Inte för att åka åttor ute på isen så att materialarn ska få ännu en tröja att tvätta.
Redigerad kommentar
+ 6
Redigerad kommentar