73Sjöbba: Han står på 0 i +/-. Jag tror också att det handlar om självförtroende. Jag tror att han fortfarande har potential för runt 30 poäng. Men med det här snittet slutar han ju på runt 15 poäng. Och det tycker inte jag är godkänt.
Inlägg: 1535424
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Om han står på 0 så borde det betyda att han inte gör bort sig iaf i defensiven.