Inlägg: 1535524
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV71 2012-11-20
Timrå Icon: Bra där. Kämpa!
Du kanske har börjat bli färgglad av dig o blivit "chick"...är dom Mazarin-bruna nu? :)
Mäster T: Nä nu skiter jag i jinxet och säger att vi vinner. Det är dags att slå dem nu. Dessutom tror jag på karma sedan i helgen då jag köpte ett par brallor och och kom hem och såg att de hette Icon!
Och nä Mäster kaTten i stövlar; de är inte beiga hahaha
Redigerad kommentar