+ 2
Inlägg: 1535762
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV71 2012-11-20
Olle: sant, men vi får tänka på att han är en blygsam och ödmjuk kille. Han vill nog inte framhäva sig själv för mycket :D
Sv: Timrå IK - HV71 2012-11-20
Olle: Ja, självklart. Första var sorgligt att se, sen började man skjuta i de nästkommande och vips. Det är säkert roligt att lägga pucken i rundeln hela tiden som man verkar gilla att göra annars men det lönar sig onekligen att försöka skjuta mycket mer.
Knylan: Fast det första PP:et såg bedrövligt ut. I andra får vi ju däremot lite spel även om målet är lite av en målvaktstavla. tredje PP:et är ju dock riktigt fint.
Nu lipar kolan i intervju och säger att han ska skjuta eftersom det är det enda han är bra på. Det är inkorrekt. Han är också en mycket bra ätare.
Redigerad kommentar