Olle: Jag säger ju det....Men...vi leder o har ett megaarbete nu att göra i 3:e
Inlägg: 1535796
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV71 2012-11-20
Mäster T: Usch fy fan vilket tamt ingripande på det där förbannade skitmålet. Dom får allt så jävla enkelt.