Mäster T: Men fy fan vad irriterande! Jävla skitdomare.
Inlägg: 1535810
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV71 2012-11-20
Jocke myser i tidningen om hur bra det går, sen följs det upp med en 'tveksam' insats. Flashbacks från i fjol, någon?