1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1536634

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-11-22
Ambroo: En sak är i alla fall säker: Jocke hade inte släppt in fem mål i den här matchen.

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-11-22

hubbenorlen: Instämmer helt. Är det bara jag som tycker att bellissimo är en rätt omodern målvakt? En genomsnittlig målvakt är inte nere i split, spagat eller vad fan det nu heter, hälften så gånger på en match som bellissimo är.

Det där skottet som Analbrant sätter från ingen vinkel alls, där hade det inte funnits en lucka om Jocke stod. Jocke täcker ytor och släpper få returer, bellissimo gör spektakulära tv-räddningar ibland och släpper bara returer. Jag vet vilken målvakt som ligger mig varmast om hjärtat iaf...

Sen tror jag iofs att vi hade förlorat med jocke i målet idag ändå men inte med dom siffrorna som det i slutänden blir.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.