1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1537280

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Blizzard: Fast det där är inga överraskande siffror. Vi är inget bättre lag i år om man ser till skills. Vi är däremot överlag, inte just idag då kanske, ett lag som är berydligt lättare att tycka om. Nä, den stora positiva skillnaden för vår del är att botten är betydligt jämnare i år. Fler lag är ung. lika pissiga. Det är ju vår verklighet, att kämpa för att vara minst dålig.

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
mikenomad: Är det lätt att tycka om det här laget som dom spelar just nu? Exakt vad är det som du tycker om ?
Allt det dom sagt att dom skulle göra är som bortblåst. Jag gillar inte det.

Har jag sagt att jag är i affekt?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.