Känns inte så taskigt inför kvällens match ändå, vi har spelat ok senaste två även om de inte velat trilla in. Känns som en riktig trendbrytarmatch, så länge man sätter Jocke i mål så det inte blir hönshus pangdirr. Blir en slant på Timrå ikväll.
Inlägg: 1538939
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-12-01
KORITFW: japp en slant på Timrå vinst, och så en slant på att bagarn målar till 15ggr peng.
+ 1