Inlägg: 1539348
Svarskommentarer
Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
Jag är emot utomhusmatcher. Varför skulle vi annars spela inomhus nuförtiden?
Hursom...kommer vi att spela i special designade tröjor som det brukar vara?
Om inte... suger vi värre än vanligt.
Tack för ordet.
Hursom...kommer vi att spela i special designade tröjor som det brukar vara?
Om inte... suger vi värre än vanligt.
Tack för ordet.
Redigerad kommentar