hubbenorlen: jag ljuger lite ;-) strömmen är tillbaka, men comhem verkar ha big problems....det andra funkar inte....
Inlägg: 1539510
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
erathoo: Ahh...det verkar vara lika olika. Vi var de först som fick strömmen tillbaka.