+ 2
Inlägg: 1539580
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
lincoln: precis! Hoppas innerligt att grabbarna är redo att jobba ner ett hårdare aik!
Man kan inget annat än att tacka perra för hjälpen o hoppas att grabbarna i timrå tar över o gör sig själva rättvisa!
Man kan inget annat än att tacka perra för hjälpen o hoppas att grabbarna i timrå tar över o gör sig själva rättvisa!
+ 1
Vinst på torsdag så kan det finnas ett liv efter jul! Och spm sagt, nu är Ouäögle avhängda och klara. Ingen Eldebrinkeffekt nu bara tack...