1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1539602

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
Blizzard: nä fy faan va less jag är på den här sarghörn grejen . Jag kan inte fatta vad dom ska dit och göra

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03

superfalle:Tjaaa du, bekvämt och relativt riskfritt att åka ut mot sarghörnen. Det gör inte lika ont som att komma in i skiten mitt framför kassen. Kan tänka mig att om man ligger på mycket speltid är det ett sätt att spara energi så man håller hela matchen ut, men visst.. det görs fan inte många mål därifrån det ska gudarna veta...

Sen är ju defensivt skickliga lag ofta ena jävlar på att "tvinga ut" anfallen till sarghörnen också.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.