1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1539612

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
Kattgubben: vi gjorde ju en sån där krystad match mot AIK sist där vi var spelförande i 50 minuter men aldrig lyckades förvalta chanserna. Det känns lite symptomatiskt för oss i år men kan man bara låta bli att ge dom de enkla målen och sparka in några själva (helt sjukt att vi inte lyckas göra mål på den där sparksituationen med öppet mål ikväll) så ska vi kunna vinna. Men snacka om dödsmatch det kommer att bli...

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
Ännu en fråga: har Rögle-sekretariatet strulat till det eller varför räknas inte Gunnos 1-1 som PP1-mål?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.