Ambroo: Ja, ganska snyggt. Hade önskat tallarna dock.
Inlägg: 1540173
Svarskommentarer
Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
tröjan.
ja tallarna hade varit trevliga...
jag misstänker att man var tvungna att göra tröjan så billig som möjligt...
den är godkänd enligt min mening.
den är en bra brygga mellan gammalt o det nya som timrå ik klär sig i nu för tiden...
+ 6