Timrå Icon: Aha...personligen har jag alltid gillat de vita ställen bättre...
Inlägg: 1540192
Svarskommentarer
Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
hubbenorlen: Ja jag med men ketchup och ölfläckar syns mindre på den röda tröjan....