Fy faan va dåligt man mår . Usch .
Inlägg: 1540608
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
superfalle: 26-12 i skott, och 1-2 på tavlan - snacka om att vara bäst när det gäller :-(
Har Timrå vunnit en sån här måstematch någon gång de 3-4 senaste åren???