Inlägg: 1541372
Svarskommentarer
Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
Timrå Icon: Tröjorna är jävulskt snygga i alla fall. Jag blir gråtfärdig av ett estetiskt lyckorus när jag ser dem. Tänk att något kan vara så vackert...
Men jag gillar inte utomhusmatcher.
Lite kul att de pudrat Wikegård så mycket att till och med mössan var halvbrun dock hehe