sargad: Även om jag inte tror att det här blir någon större grej så tycker jag att killarna i den här videon gör en bra grej. Personligen kommer jag inte att se/köpa en enda NHL-match denna säsong, oavsett om hockeyn kommer igång eller ej.
Lockouter har inträffat tidigare men den här gången kan jag inte hjälpa att tycka att både spelare och ägare agerar som extremt stora rövhål och dom borde verkligen skämmas. Tanken av att se NHL-hockey den här säsongen har börjat äckla mig.
Jag tycker att det skulle vara ganska onödigt att behålla RDW om det inte är för ett jävligt billigt pris. Dallas känns mer stabil än han, han är ju inne på varenda baklängesmål känns det som.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
sargad: Även om jag inte tror att det här blir någon större grej så tycker jag att killarna i den här videon gör en bra grej. Personligen kommer jag inte att se/köpa en enda NHL-match denna säsong, oavsett om hockeyn kommer igång eller ej.
Lockouter har inträffat tidigare men den här gången kan jag inte hjälpa att tycka att både spelare och ägare agerar som extremt stora rövhål och dom borde verkligen skämmas. Tanken av att se NHL-hockey den här säsongen har börjat äckla mig.