Mäster T: han har juh gjort hyggligt med pinnar under et så det finns väl en potential i honom med. Luleå har juh inte den svagaste frw besättningen i es precis så han kanske skulle göra sig gott hos oss med lite mer förtroende. jag skulle vilja se mer av honom innan jag vrålar ja! rätt ut iaf.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mäster T: han har juh gjort hyggligt med pinnar under et så det finns väl en potential i honom med. Luleå har juh inte den svagaste frw besättningen i es precis så han kanske skulle göra sig gott hos oss med lite mer förtroende. jag skulle vilja se mer av honom innan jag vrålar ja! rätt ut iaf.
|