El Maco: Jag vill minnas att detta utspelade sig under den förra lockoutsäsongen 2004/05? Med tanke på vilka ess till spelare som fanns tillgängliga under den annars mer än urvattnade Sweden Hockey Games.
Inlägg: 1542993
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
detta är så jävla skönt! kan vi inte köra JVM resten av säsongen och skrota ES för denna gång.
+ 2