1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614862 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1543199

Sv: NHL lockout 2012
superfalle: Bryt ihop och kom igen. Vi måste se till att vinna våra matcher. Det känns ganska hopplöst att göra sig beroende av hur det går för andra lag varje match.

Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012
Dream Team: dom kan som bäst ha 38P dvs 4P mer än oss, när dom är ikapp med omgångarna, det är inte världens undergång, för ett tag sedan kunde dom vara 9P före om det hade gått riktigt illa. 

Visst blir det tråkigare att starta upp serien igen och ligga 4P efter, men vi möter väl aik 2gånger till också? Allt i egna händer än dvs...

Lite synd att dom både har Beech ochsnart Huselius, blir mycket förstärkning direkt det :/

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer