www.expressen.se/sport/hockey/elitserien/timra-man-ar-trott-pa-de-har-tva-lagen/
Inlägg: 1543283
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Eftersom 2 lag har fuskat (don't mention the war) så tycker jag att vi utökar ES i år med 4 lag o ingen åker ur.
Det ska löna sig att vara ärlig o följa de beslut som fattas av majoriteten i styrelser.
Tack för ordet.
Det ska löna sig att vara ärlig o följa de beslut som fattas av majoriteten i styrelser.
Tack för ordet.