Inlägg: 1543309
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Skarin: vi är ju redan ett "LAG" nu, så vad ska vi höja oss med till KS? Ska vi utvecklas till SPETS, woho!!!
Men självklart. Utan dom där tre pjäserna hade det blivit lite väl tufft, även för oss.
Jag tvivlar, OM vi hamnar i kvalserien, att vi står där utan riktig spets.