NuMo: Du sa att du gjorde det för två år sen. Har du slutat nu? Gu' va skönt. Förlåt för att Kovland vinner också.
+ 1
El Maco:
Haha! Ja, har du kvar det som en tagg så tänker jag inte betvivla dig. Däremot har jag svårt att tro att jag plötsligt hatat en människa på HS, oavsett vilket pucko det är. ¨