1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1543607

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Okey sitt och svammla om att allt är bra det ordnar sig bla bla bla säg som det är det går åt helvete utan 2-3 spetsvärvningar kan en blind lista ut.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Modano: Du! Jag är till 100% överens med dig om behovet av spetsvärvningar. Tyvärr ser nog kartan och verkligheten olika ut i det fallet. Jag tror inte Nubben eller nån annan heller säger emot dig, problemet är vad jag förstår bristen på pengar. Vad tror du? Att ta varje tillfälle i akt att spy sin onyanserade, verkningslösa galla är både urvattnat och jävligt osympatiskt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.