+ 5
Inlägg: 1543710
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ångermanlänningarna har glömt Ådalen -31 och jorden verkar inte gå under.
Gud så skönt att spelet drar igång igen. Det känns som att det behövs något nytt att prata om.
+ 5
Bad_Brett: Nu ska vi se, hm...copy and paste:
Omröstning, majoritetsbeslut, svartfoteri.