Olle: ah då förstår ja, och kan också hålla med, finns många som tar på sig mössan bara för att dölja morgonfrillan, men det finns dom som har mössa enbart för att det tillhör stilen :)
Lundström är ju riktigt duktig på detta med dress code, Elitseriens variant av Henrik Lundqvist typ :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lundström är ju riktigt duktig på detta med dress code, Elitseriens variant av Henrik Lundqvist typ :)