skönt att han mår bra iaf. det ger oss juh chans till 30sek mer i anfalls zonen per match vilket i sin tur ger oss minst 3 målchanser till för någon att sumpa per match... (bitter)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Timrå Icon: Haha mm
...
nu kör vi!
...
skönt att han mår bra iaf. det ger oss juh chans till 30sek mer i anfalls zonen per match vilket i sin tur ger oss minst 3 målchanser till för någon att sumpa per match... (bitter)
nä helt ärligt så hoppas man att han kan spela resten av säsongen då = Jonatan Lindquist
@LindquistikRäknade på Timrås statistik med och utan Niklas Nordgren igår. 0,4 poäng/match utan, 1,14 med.
#timråikRedigerad kommentar