Inlägg: 1544486
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Bäst var om fröken crippe gjorde en Magnus Wernblom och sluta spela omg. Ändå var han klasser bättre än vad crippe vissar med sitt kärringspel att glida och mjölka ut lönen utan att verka villja vara där. Låter Monthen han spel mot gnaget då jävlar är det MINST perra nivå på tränarsidan.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Det jag såg av Hedström igår gillade jag. Arg, smart och att han jobbade på rätt bra.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Bättre att bänka honom så att han fattar att han måste börja leverera. Han är inte oersättningsbar.
+ 2
Men jag förstår tanken med att ge Crippe speltid då de vill få igång hans produktion och självförtroende.
But it ain't gonna happen