Modano: Jag tycker att det är det bara genom att dribbla med målvakterna. Men det är ju vad jag tycker.
Inlägg: 1544519
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mäster T: flera av mina kompisar som håller på andra lag och inte följer hockey lika intensivt som oss, dom har trott att jocke har varit skadad mycket iår därför trodde dom att bello stod, när jag berätta att ledningen bestämt redan innan att dom skulle dribbla med målvakterna, ja så for dom ut i skratt och mobba montens idioti!
+ 2