Kattgubben: Han är ett proffs. Han går på jobbet varje dag. Vill han klättra i karriären så är det bara att önska honom lycka till. Man kan inte klandra honom.
Inlägg: 1544534
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba:Visst är det så. Vill han inte spela här ska han inte göra det heller. Det är liksom svårt att göra det där lilla extra om man vantrivs på sin arbetsplats...