1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1544932

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
söder över: Jaha, WOW! I en hyllningsmatch? Varför kan han inte som Modolirarna bekosta sin egen försäkring? Eller köpa 1000-2000 matchbiljetter och dela ut? Saknas hjärta? Pengarna har han ju!

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
joergenjonsson: hehe nu blev du sprallig i brallan va? Det var trevligt att se honom i eon iaf. Han är ruskigt duktig. Då är försäkringen dyrare än för eran lilla amatör... Stooora pengar...
Vidare så finns det en överenskommelse inom hl om att inte använda lo spelare.
Visst känns det bittert att z inte spelar med oss men men..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.