pmN-: Det är inte bra för Elitserien om Timrås slagkraft varierar under säsongen. Det sa Helber till mig.
Inlägg: 1544991
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Icing-Ove: haha va?
Svin smart...spela några få A-lagsspelare på A-lagskontrakt, spela med J20 så långt det bara gå...( tills vi börja tappa för mycket mark )
Värva spelare med bra kaliber som ska ha 200-300tusen i månaden från januari och till april.svin bra ;)