Berka: Jag tror du har rätt. Var helt 100 själv på att jag kom ihåg honom som fbk:are och blev förvånad att han står som Modoit. Han har dunkla uppsåt och bör ignoreras.
Nog för att jag haft några duster med er den senaste tiden främst kring lockout frågan så tycker jag inte det är ok att hålla på som JJ gör nu här hos er.
Hoppas verkligen inte att han är modoit. Ignorera honom för det verkar vara en riktig idiot.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer