Detta var nyheter för mig? Jag kände inte till dessa summor.
Hursomhelst vidhåller jag att Timrå när de kom upp och framförallt för ett antal år sedan var otroligt underhållande att se på. Den fart, vilja och respektlöshet som väntade motståndarna i EON var oerhört inspirerande och underhållande och se. Alldeles oaktat att detta nu är historia - förmodligen för gott..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Icing-Ove:
Detta var nyheter för mig? Jag kände inte till dessa summor.
Hursomhelst vidhåller jag att Timrå när de kom upp och framförallt för ett antal år sedan var otroligt underhållande att se på. Den fart, vilja och respektlöshet som väntade motståndarna i EON var oerhört inspirerande och underhållande och se. Alldeles oaktat att detta nu är historia - förmodligen för gott..