superfalle: Lindqvist må ha värvat dåligt, men inte fan var det han som satte några ekonomiska ramar? Att Timrå under lång tid levt över sunda ekonomiska begränsningar är ett faktum. Dock påbörjades detta under Nubbens sista säsonger i klubben.
F ö tror jag Linkan är väldigt tacksam över att inte vara SC nu. Hade det varit han som ansvarade för årets värvningar skulle han ha firat jul inrullad i tjära och täckt med fjädrar...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
F ö tror jag Linkan är väldigt tacksam över att inte vara SC nu. Hade det varit han som ansvarade för årets värvningar skulle han ha firat jul inrullad i tjära och täckt med fjädrar...