1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1545139

Sv: Apropå nånting...

mikenomad:Det beror nog lite på hur man använder twitter. Själv har jag svårt att se twitter ersätta ett diskussionsforum, då det dels begränsas i antalet tecken per inlägg och dels känns mer som en anslagstavla för diverse utrop (typ statusuppdateringar à la facebook, fast med lägre publiceringströskel, ungefär :P).

Är man däremot selektiv i sitt urval av "skribenter" som man följer, kan man få ett riktigt trevligt twitterflöde helt skräddarsytt efter vad man nu kan tänkas vara intresserad av att få uppdateringar om. Då är det riktigt gyllene.

Sen kan det ju emellanåt vara trevligt att kika in och se pågående "twitterstormar" i rent underhållningssyfte också :)


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Så är det för mig. Jag snackar bara med dom jag vill o dom svarar.... precis som sms... fast med flera.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer