Kattgubben: Jo jag har sett det. Jag var lika vilsen som nomaden när jag började. Tyckte det var mest skit tills jag började fatta hur det skulle bli intressant. På matchdagar är det klasser bättre än härinne eftersom jag snackar med de jag vill o som jag trivs med.
Problemet är ju att jag vill snacka mer än 140 tecken. Därför är jag här oxå men mer... hrrm hrrm... sporadiskt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Problemet är ju att jag vill snacka mer än 140 tecken. Därför är jag här oxå men mer... hrrm hrrm... sporadiskt.