Jockz: Kul initiativ, hade det varit Hedström så hade det varit kalaskul med ett par hundra följare men med Lundström så blir det nog de närmast sörjande, JimmyH och håll sevc-Ambroo som håller koll.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jockz: Kul initiativ, hade det varit Hedström så hade det varit kalaskul med ett par hundra följare men med Lundström så blir det nog de närmast sörjande, JimmyH och håll sevc-Ambroo som håller koll.
Dessutom ger dom TOPP-betyg, på TWITTER!;)